A big hug to...

Hejsan alla glada Chip-clanare.
Jag, Bellatrix och Laser_inc vill utdela en stor kram till vår hjälte. Han har gjort en annan sida, som länkar till denna.
Den skulle hjälpa mig och dom andra att kanske kunna logga in, ifall vår hjälte kan det, eller anmäla sig på ett bra sätt. Vi ligger lite trångt till eftersom att skolan nyss börjat och vi har lite brått att göra allt, och vi vill ansöka om en ny admin, men jag tror att vår käre hjälte kan ställa upp för det, men är inte säker.
Jag hoppas ni har en trevlig dag och att ni mår bra// Narcissa
PS. Kommentera gärna lite mer, Laser_inc och jag bits inte.


Hi all glad Chip-clan. 
I, Bellatrix and Laser_inc want to award a big hug to our hero. He has made another page, which links to it. 
It would help me and the others that might be able to log in, if our hero can it, or put themselves in a good way. We are a bit crowded because of that school just started and we have a little anxious to do everything, and we want to apply for a new admin, but I think our dear hero can set up for it, but am not sure. 
I hope you have a nice day and you feel good / / Narcissa 

PS. Please comment a bit more, Laser_inc and I will not bite.
:)

Kommentarer:



Namn Kom ihåg?
Mail . .
Blog .
. . . . .
. . . . .
RSS 2.0